-
آرشیو :
نسخه بهار 1399
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
11302
-
موضوع :
موضوعی تعریف نشده!
-
نویسنده/گان :
قاسم شیبانی تذرجی
-
کلید واژه :
اقدامات مدیریت زنجیره تامین، بهبود عملکرد، اشتراک اطلاعات، صنعت بانکداری.
-
مراجع :
[1] رحیمی کلور، حسین. (1394). تاثیر عملیات مدیریت زنجیره تامین بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی، دومین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار – 1394
[2] مهری، خلیل. (1396). کیفیت اطلاعات و عملکرد مدیریت زنجیره تامین: نقش واسطه گری اشتراک گذاری اطلاعات، چهارمین کنفرانس جهانی و اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوین ایران و جهان در مدیریت، اقتصاد و حسابداری و علوم انسانی – 1396
[3] Kigolini et al. 2014).An investigation on the effect ofsupply chain integration on competitive capability: An empirical analysis of Iranianfood industry. International Journal of Business and Management, 7 (5), 73-90.
[4] Vijayasarasi,f. (2010).Role of global value chain. Central Asia Regional EconomicCooperation (CAREC) Notes, Issue 1, 1-8, www.adb.org/carec.
[5] Wu, Chowang and Su, 2014Information Technology and supply chain management: A studyof food industry. Hospital Management Material Quarterly 22, 1: 22.
[6] Bernard W. Taylor and Roberta S. Russel, “Supply chain management andenterprise resourcing”, Prentice Hall, 2002, pp.240-261.
[7] Tan K.Ch, Lyman S.B & Wisner J.D, “Supply chain management: A strategic perspective”, International Journal of operations & production management, Vol.22, No.6, 2002, pp.614- 631
[8] Simchi-Levi, D. Kaminsky P. & Simchi-Levi, E. (2007). Designing and ManagingSupply Chain: Concepts, Strategies, and Case Studies (2 ed.). New York, NY:
[9] Pagell, M. (2004). Understanding the factors that enable and inhibit the integration ofoperations, purchasing and logistics. Journal of Operations Management, 22 (5), 459–487
[10] Shaw et al. 2006). Adopting new technologies for supply chain management. Transportation Research part E 39, 95-121
[11] افتخاری، لیلا (1387). بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با مدیریت دانش در پژوهشگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه پیام نور، تهران
[12] Wang, S. & Noe, R. A. (2010). Knowledge sharing: a review and directions for futureresearch. Human Resource Management Review, 20 (2): 115-131.
[13] Hsiu-Fen, L. (2007). Knowledge sharing and frm innovation capability: an empiricalstudy. International Journal of Manpower, 28 (3/4): 315-332.
[14] Jansen van Vuuren, S. (2011). Inter-organizational knowledge sharing in public sector: the roleof social capital and information and communication technology. Unpublished doctoraldissertation, Victoria University of Wellington.
[15] حسن بیگی، محسن (1389)، ارائه مدل عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش به منظور افزایش خلاقیت و یادگیری سازمانی در فرودگاه های کشور، (پایان نامه ارشد)؛ دانشکده فنی مهندسی، دانشگاه پیام نور.
[16] Karine Evrard Samuel, Marie-Lyne Goury, Angappa Gunasekaran, AlainSpalanzani(2011). Knowledge management in supply chain: An empirical studyfrom France, Journal of Strategic Information Systems 20, 283–306.
[17] سيدحسيني، سيدمحمد و يدرنجيمقدم، بابك. (1388). مدل مبتني بر مديريت دانش در حلقهي توزيع زنجيره تامين، حمل و نقل و لجستيك، مجله مهندسي عمران دانشگاه آزاد اسلامي،2(1)، ص 84-96.
[18] پاشایی هولاسو، امین؛ عباس راد. (1397). تاثیر مدیریت کیفیت زنجیره تامین بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش متغیرهای میانجی مدیریت کیفیت و مدیریت زنجیره تامین، نشریه مدیریت صنعتی تابستان 1397 شماره 44
[19] ناظری، علی مهدی نصر تپور، شبنم عساکره. (1396). بررسی تاثیر اقدامات مدیریت کیفیت زنجیره تامین بر عملکرد در صنعت خودرو ایران با درنظرگرفتن نقش میانجی نوآوری، نشریه پژوهشنامه بازرگانی زمستان 1396 شماره 85
[20] نوذری، بهاره؛ امیرحسین نوذری. (1395). بررسی تاثیر استراتژی مدیریت زنجیره تامین بر عملکرد سازمانی، اولین کنفرانس ملی مدل ها و تکنیک های کمی در مدیریت – 1395
[21] مهدی آبادی، سامان، ۱۳۹۶، ارزیابی پیاده سازی سیستم های پیشرفته برنامه ریزی و اشتراک اطلاعات در زنجیره تامین، هشتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین، تهران، شرکت ارتباط ارغوان ایرانیان
[22] Huang, R. Y. Y. Lien, B. Y. H. Yang, B. Wu, C. M. & Kuo, Y. M. (2017) shared information for a supply chain with several suppliesy. International business review, 20(2), 213-225.
[23] Michelle and Kovacs (2016) Improving Supply Chain Information Sharing Using Design for Six Sigma Methods for Improving Data Sharing in Supply Chain Operations for a Maritime Transportation Service OrganizationJournal of Business Research, 69 (12), 5553 – 5560.
[24] Jones, C. R. (2007). Exploring the practices of knowledge sharing between projects: an investigation of the dimensions of what, when and how knowledge is shared. Unpublished doctoraldissertation, University of Capella, Capella.
[25] Kim, S.W. (2017). An investigation on the direct and indirect effect of supply chainintegration on firm performance. The International Journal of Production Economics,119 (2), 328-346.
[26] Navas. L. (2011). The impact of operating in multiple value chain for upgrading: thecase of the Brazilian furniture and footwear industries. Institute of DevelopmentStudies, pp1386-1397
[27] Swink, M. Narasimhan, R. & Wang, C. (2007). Managing beyond the factory walls:Effects of four types of strategic integration on manufacturing plant performance.Journal of Operations Management, 25 (1), 148-164. Management, 32, 3-13
- صفحات : 18-33
-
دانلود فایل
( 820.55 KB )